Evidența deșeurilor este obligatorie prin lege pentru toate afacerile cu activitate la sediu social sau la un punct de lucru, trebuie păstrată lunar și trebuie raportată către Agenția pentru Protecția Mediului anual. Cu ajutorul aplicaţiei Registrul Deşeurilor, antreprenorii pot întocmi evidenţa gestiunii deşeurilor şi raportarea către ANPM cu rapiditate şi la costuri mici, potrivit fondatorilor.
De la restaurante, alimentare şi saloane de înfrumuseţare, la societăţi cu activitate de birou, de depozit sau de producţie, toate afacerile pot testa gratuit aplicatia timp de 15 zile, iar apoi pot opta pentru un abonament lunar sau anual.
„De mult îmi doream să dezvolt o aplicație ușor de utilizat ce ajută la managementul mai eficient al deșeurilor generate de companii. Am creat aceată aplicație având ca obiectiv ca tot procesul de adăugare a datelor referitoare la deșeurile generate să fie extrem de facil, intuitiv și rapid după setarea contului care durează cinci minute, apoi totul se poate face din trei click-uri de fiecare dată când deșeurile au fost predate partenerilor. Totul pentru ca antreprenorii să se poată concentra pe creşterea business-ului, dar să respecte și legea, natura și să evite amenzile. Ne-am asigurat și vom continua să ne asigurăm că respectăm toate cerințele legale, iar în cazul în care acestea se schimbă, vom modifica rapid aplicația pentru a respecta noile cerințe”, a spus Valentin Krancevik, co-fondator al aplicației Registrul Deșeurilor.
Aplicaţia este disponibilă aici.
Foto: Freepik