CSR

Campanie de încurajare a reciclării la un mare retailer

2
min
8/5/2024

Kaufland dublează valoarea compensației pentru ambalajele returnate

În perioada 6-12 mai, Kaufland România organizează o nouă campanie de promovare a reciclării: clienții care aduc la Kaufland ambalajele marcate cu sigla „Ambalaj cu garanție” și scanează tichetul valoric și cardul de client la casa de marcat primesc încă o dată valoarea tichetului sub formă de reducere în aplicația Kaufland Card, conform informațiilor oferite de revistabiz.ro.

Această inițiativă reconfirmă angajamentul constant al Kaufland de a sprijini practicile durabile și de a oferi clienților toate resursele necesare pentru adoptarea unui stil de viață responsabil.

Cu o rețea extinsă de automate de colectare disponibile la nivel național în toate magazinele încă din 2021, compania operează în prezent 488 de astfel de puncte de colectare. Cel mai mare astfel de echipament din România se găsește în parcarea magazinului Kaufland Barbu Văcărescu din București, dotat cu șase puncte de colectare și o capacitate de stocare temporară de 60.000 de ambalaje.

Campania se încheie duminică

Până duminică, 12 mai, clienții care returnează ambalajele eligibile SGR la orice magazin Kaufland pot beneficia de avantaje suplimentare. După ce introduc ambalajele, automatul eliberează un tichet valoric, pe care clientul îl poate folosi pentru cumpărături efectuate în aceeași perioadă, 6-12 mai, cu condiția să scaneze și Kaufland Card la casa de marcat.

Valoarea echivalentă a tichetului valoric este transferată automat în contul de utilizator din aplicația Kaufland Card sub formă de voucher de reducere. Acest voucher poate fi folosit începând cu 23 mai 2024, în toate magazinele Kaufland România. Cu toate acestea, valoarea voucherului variază în funcție de numărul de ambalaje returnate, fiind limitată la maxim 50 de lei pentru fiecare utilizator Kaufland Card.

178 de magazine în România

Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.540 de magazine în opt țări, și are o rețea de 178 de magazine în România. În 2018, Kaufland a lansat platforma „Implicarea face diferența”, care adună toate acțiunile sale de responsabilitate socială. Majoritatea proiectelor sale CSR sunt realizate în parteneriat cu organizații neguvernamentale regionale sau naționale și vizează implementarea de programe sociale complexe care se adresează unor grupuri largi de beneficiari. Pentru mai multe detalii, vizitați www.kaufland.ro.

Sursa foto: kaufland.ro