-+=
Știri

Smart City

Lifestyle

#greenTALKS

Soluții

CSR

Articole salvate

Stiri

Smart City

Lifestyle

#GREENTALKS

Solutii

CSR

Știri fresh

Nu arunca nimic, donează! SocialXChange, soluția pentru o comunitate mai bună în Sectorul 6

15 ianuarie 2025, 10:07

Miercuri, 15 ianuarie, ultima zi în care Kaufland dublează valoarea garanției SGR, direct în Kaufland Card

Miercuri, 15 ianuarie, ultima zi în care Kaufland dublează valoarea garanției SGR, direct în Kaufland Card

15 ianuarie 2025, 09:15

Biodiversitatea din Delta Dunarii va fi studiata de specialisti

Centru de cercetare pentru analiza biodiversității, unic la nivel european, construit în Delta Dunării

15 ianuarie 2025, 08:20

Oamenii de știință chinezi plănuiesc o stație solară uriașă în spațiu, capabilă să colecteze mai multă energie decât tot petrolul Pământului

15 ianuarie 2025, 07:37

#greenTALKS

#GreenTALKS, Interviu cu Alexandra Petcu, coordonator Laborator Digital Verde UVT: „Tehnologia este un mijloc, nu un scop, pentru a atinge obiectivele dezvoltării durabile” VIDEO

13 decembrie 2024, 17:42

#greenTALKS la Climate Change Summit. Provocările și soluțiile gestionării apei în contextul schimbărilor climatice. Interviu cu Håkan Tropp VIDEO

#greenTALKS la Climate Change Summit. Provocările și soluțiile gestionării apei în contextul schimbărilor climatice. Interviu cu Håkan Tropp VIDEO

4 noiembrie 2024, 15:36

Cum a fost la Climate Change Summit în București! Zeci de speakeri au propus soluții pentru mii de oameni live și milioane de vizualizări online

Climate Change Summit la București. Cum s-a văzut evenimentul prin ochii Green News + interviurile care contează FOTO și VIDEO

20 octombrie 2024, 16:17

Salveaza Articolul

3 minute de citit

Lidl România susține accesul la educație de calitate printr-o nouă campanie derulată împreună cu World Vision România

Scris de: Green News | 2 mai 2022, 09:44

lidl-romania-sustine-accesul-la-educatie-de-calitate-printr-o-noua-campanie-derulata-impreuna-cu-world-vision-romania

Lidl, în parteneriat cu World Vision România, susține șansa la o educație de calitate pentru toți copiii, indiferent de mediul din care provin, prin programul strategic Pâine și Mâine, demarat împreună în urmă cu 5 ani. De Crăciun, clienții Lidl se pot implica la rândul lor în combaterea abandonului școlar, atât de răspândit în mediile vulnerabile, și pot sprijini copiii să progreseze la învățătură, pentru a-și construi un viitor mai bun. Astfel, în perioada 15 noiembrie – 26 decembrie, pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl donează un leu către World Vision România.

Unul din zece copii din mediul rural merge la culcare flămând în fiecare seară, conform raportului Bunăstarea Copilului din Mediul Rural al Fundaţiei World Vision România, lansat în 2020. Pe lângă efectele negative pe care o alimentație precară le poate avea asupra sănătății, un copil insuficient hrănit are un randament școlar vizibil scăzut. Este un cerc vicios din care se poate ieși doar prin abordarea simultană a ambelor fețe ale problemei. Programul Pâine și Mâine își propune să combată abandonul școlar și să contribuie la dezvoltarea copiilor din medii vulnerabile, din județele Cluj, Dolj, Ialomița, Vaslui și Vâlcea, oferindu-le o masă caldă pe zi, dar și ajutor la teme și implicarea în activități educative și de abilități de viață, alfabetizare digitală și ateliere creative, timp de 2 ore, după programul de cursuri, sub îndrumarea unui cadru didactic. Pe timp de vară, copiii participă la Școala de Vară unde au parte de jocuri educative, sportive și au parte de o excursie de vară, în afara comunității lor. Pâine și Mâine este un program demarat de World Vision și susținut de Lidl România încă din faza pilot, din 2016.

Jucării de Crăciun și un mâine mai bun

Și clienții Lidl România pot contribui la sprijinirea programului Pâine și Mâine – jucăriile cumpărate din magazinele Lidl din toată țara în perioada 15 noiembrie – 26 decembrie le aduc copiilor din mediile vulnerabile o șansă în plus la educație de calitate. Pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele Lidl, 1 leu este donat către World Vision România.

În cei cinci ani de parteneriat strategic cu World Vision, Lidl România, alături de clienții săi, a sprijinit organizația cu peste 6.100.000 lei, contribuind în mod direct la combaterea abandonului școlar și la susținerea copiilor pentru a primi o educație de calitate, incluzivă. Față de începutul programului Pâine și Mâine, în anul școlar 2019 – 2020, 70% dintre copii au primit calificative mai bune și au avut rezultate mai bune la Limba Română, iar 67% dintre copii și-au îmbunătățit rezultatele la Matematică. Mai mult, toți copiii care beneficiază de acestprogram și-au îmbunătățit abilitățile de comunicare și abilitățile socio-emoționale.