Stiri

Începe Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024! Care este calendarul înscrierilor și care sunt documente necesare

3
min
24/9/2024

Începând cu data de 27 septembrie 2024, românii se pot înscrie la programul Casa Verde Fotovoltaice pentru a beneficia de finanțare pentru instalare de panouri solare, potrivit anunțului făcut deMinistrul Mediului, Mircea Fechet.

Pentru acest an, Ministerul Mediului a alocat un buget de 2 miliarde de lei, iar suma maximă pe care fiecare proiect aprobat o poate primi a fost majorată la 30.000 lei. Această măsură are ca scop stimularea utilizării energiei regenerabile și reducerea emisiilor de carbon.

Începe Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024! Care este calendarul înscrierilor

„Astăzi am finalizat pregătirile pentru noua sesiune a programului „Casa Verde Fotovoltaice”. În acest an, alocăm o sumă record de două miliarde de lei și majorăm finanțarea de la 20.000 lei la 30.000 lei pentru fiecare proiect aprobat”, a scris Mircea Fechet pe Facebook.

Calendarul înscrierilor pentru Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024

-27 septembrie: Regiunea Nord-Vest;

-30 septembrie: Regiunea Centru;

-1 octombrie: Regiunea Nord-Est;

-2 octombrie: Regiunea Sud-Est;

-3 octombrie: Regiunea Sud;

-4 octombrie: Regiunea București-Ilfov;

-7 octombrie: Regiunea Sud-Vest Oltenia;

-8 octombrie: Regiunea Vest;

-9 octombrie: Unități de cult.

Actele necesare pentru Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024

Pentru persoanele fizice, actele necesare pentru depunerea dosarului sunt:

-Actul de identitate al solicitantului, valabil la data înscrierii în aplicaţie;

-Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către -bugetul de stat, emis pe numele solicitantului de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor, în termen de valabilitate la data înscrierii în aplicaţie;

-Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plata catre bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, de catre organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice.

-Certificatul de atestare fiscala privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele solicitantului, de catre autoritatea publica locala in a carei raza teritoriala işi are domiciliul.