-+=
Știri

Smart City

Lifestyle

#greenTALKS

Soluții

CSR

Articole salvate

Stiri

Smart City

Lifestyle

#GREENTALKS

Solutii

CSR

Știri fresh

Mai mulți căței din București au fost salvați dintr-o curte plină cu deșeuri! Șase dintre ei încă își caută stăpâni

13 ianuarie 2025, 19:00

România mai curată, în fiecare zi! Peste 569 tone de deșeuri și ambrozie, colectate în 6 luni cu ajutorul aplicației Let’s Do It, Romania!

România mai curată, în fiecare zi! Peste 569 tone de deșeuri și ambrozie, colectate în 6 luni cu ajutorul aplicației Let’s Do It, Romania!

13 ianuarie 2025, 18:15

Encapsularea clădirilor cu o anvelopă verde, marele proiect de reabilitare a orașelor lumii

Encapsularea clădirilor cu o anvelopă verde, marele proiect de reabilitare a orașelor lumii

13 ianuarie 2025, 16:35

programul-casa-verde-fotovoltaice-2024-calendarul-inscrierilor-si-documente-necesare

Beneficiarii programului “Casa Verde Fotovoltaice”, mai mult timp la dispoziție pentru a-și finaliza montajul instalațiilor fără să piardă banii

13 ianuarie 2025, 15:37

#greenTALKS

#greenTALKS Valentin Krancevic: „Let’s Do It, Romania! este locul unde oamenii se schimbă și devin parte din soluție” - VIDEO

#greenTALKS Valentin Krancevik: „Let’s Do It, Romania! este locul unde oamenii se schimbă și devin parte din soluție” – VIDEO

30 octombrie 2024, 09:02

green-talks-coca-cola-hbc-romania-si-angajamentul-pentru-sustenabilitate-o-strategie-pentru-viitor-interviu-cu-alice-nichita-corporate-affairs-sustainability-director-video

GREEN TALKS. Coca-Cola HBC România și drumul spre sustenabilitate, o strategie pentru viitor. Interviu cu Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director VIDEO

13 august 2024, 07:02

#greenTALKS. Conservarea Munților Făgăraș, un model pentru Europa. Interviu cu Barbara și Christoph Promberger, directorii Fundației Conservation Carpathia

#greenTALKS. Conservarea Munților Făgăraș, un model pentru Europa. Interviu cu Barbara și Christoph Promberger, directorii Fundației Conservation Carpathia

2 decembrie 2024, 15:39

Salveaza Articolul

2 minute de citit

Studiu. Românii din mediul urban preferă produsele românești

Scris de: Green News | 15 septembrie 2020, 20:56

studiu-romanii-din-mediul-urban-prefera-produsele-romanesti

Compania de cercetare de piață iSense Solutions a realizat un studiu mixt, calitativ-cantitativ, pe un eșantion de 1.057 de persoane din mediul urban. Concluzia a arătat că românii continuă să rămână atașați de propria cultură sau de obiceiurile tradiționale transmise de la o generație la alta. Astfel, pentru 85% dintre românii aflați în mediul urban, atât cultura, cât și tradițiile, sunt considerate ca fiind valori importante. Totodată, 70% declară că se simt mai apropiați de mărcile care își adaptează produsele și se inspiră din tradițiile locale, potrivit unui studiu iSense Solutions.

Astfel, 84% dintre românii din mediul urban declară că preferă ca produsele proaspete pe care le achiziționează să fie românești. De asemenea, 70% dintre persoanele din mediul urban au această preferință în cazul alimentelor cu termen de valabilitate mare, cum sunt conservele, făina, etc, iar 55% în cazul cumpărării de mobilier.

Aproape jumătate (49%) dintre locuitorii din urban ar prefera, dacă au de ales, să cumpere dulciuri românești și 45% preferă încălțăminte produsă în România.

Motivele pentru care românii din mediul urban preferă produsele locale sunt variate. Astfel, 64% sunt de părere că prin aceste achiziții contribuie la economia națională, datorită faptului că rămân mai mulți bani în țară, 48% se simt mai bine atunci când achiziționează produse locale, iar 45% consideră că aceste produse sunt mai de încredere. În plus, 74% dintre românii din urban sunt de părere că prin achiziția de produse locale încurajează micii producători. Din studiu mai reiese că românii asociază „producătorii locali” cu fermierii și agricultorii tradiționali din mediul rural. Mai mult, produsele lor sunt considerate ca având o calitate superioară în raport cu cele din import, deoarece potrivit participanților din comunitatea online, produsele locale sunt cultivate pe soluri românești fertile, fără a se interveni în procesul lor de creștere cu substanțe chimice, care nu le oferă ungust mai bun, ci doar un aspect mai plăcut și o durabilitate mai mare.