-+=
Știri

Smart City

Lifestyle

#greenTALKS

Soluții

CSR

Articole salvate

Stiri

Smart City

Lifestyle

#GREENTALKS

Solutii

CSR

Știri fresh

Limitele Schengen. Cantități mari de deșeuri trec mai abitir granițele ca produse ”second-hand”

Cantități mari de deșeuri trec mai ușor granițele ca produse ”second-hand”, odată cu aderarea completă la Schengen

18 ianuarie 2025, 12:10

Tehnologii inspirate din plante

De la natură la știință: Tehnologii revoluționare inspirate de plante. Productivitatea poate crește cu peste 20%

18 ianuarie 2025, 10:20

val-de-caldura-in-tarile-nordice-aproape-35-de-grade-celsius-in-zona-arctica

Paradoxul verde: Norvegia stabilește un record istoric la extracția de gaz natural, alimentând Europa și investițiile sustenabile

18 ianuarie 2025, 09:10

Imperiul roman și plumbul

Semne ale poluării cu plumb de la apogeul Imperiului Roman, descoperite în gheața din Groenlanda! Metalul ar fi dus la scăderea IQ-ului mediu

17 ianuarie 2025, 17:36

#greenTALKS

green-talks-cu-gemma-webb-ceo-si-presedinte-al-returo-sgr-romania-un-model-de-succes-in-reciclare-sau-cum-sustenabilitatea-devine-realitate-video

GREEN TALKS cu Gemma Webb, CEO și președinte al RetuRO-SGR. România, un model de succes în reciclare sau cum sustenabilitatea devine realitate VIDEO

19 august 2024, 08:56

#GreenTALKS, Interviu cu Alexandra Petcu, coordonator Laborator Digital Verde UVT: „Tehnologia este un mijloc, nu un scop, pentru a atinge obiectivele dezvoltării durabile” VIDEO

13 decembrie 2024, 17:42

#greenTALKS. Conservarea Munților Făgăraș, un model pentru Europa. Interviu cu Barbara și Christoph Promberger, directorii Fundației Conservation Carpathia

#greenTALKS. Conservarea Munților Făgăraș, un model pentru Europa. Interviu cu Barbara și Christoph Promberger, directorii Fundației Conservation Carpathia

2 decembrie 2024, 15:39

Salveaza Articolul

2 minute de citit

Ținta climatică nu depinde doar de vehicule electrice: ce spun specialiștii

Scris de: Green News | 15 iunie 2022, 07:55

tinta-climatica-nu-depinde-doar-de-vehicule-electrice-ce-spun-specialistii

Vehiculele electrice nu sunt singura cale eficientă de reducere a emisiilor de carbon produse de industria auto, a declarat șeful lobby-ului auto din Italia.

Alte tehnologii ar putea ajuta la decarbonizarea industriei, îndeplinind aceleași obiective privind emisiile, păstrând în același timp know-how și locuri de muncă în Italia, a declarat Paolo Scudieri, președintele asociației industriei auto ANFIA.

Citește și: ANALIZĂ Cum reducem CO2 din atmosferă – păduri, turbării, mangrove și inventivitatea umană 

„Mă refer la contribuția tangibilă pe care o pot oferi biocombustibilii și combustibilii sintetici, precum și hidrogenul”, a spus Scudieri în deschiderea adunării publice a ANFIA, adăugând că industria auto italiană făcea deja investiții uriașe în hidrogen.

Biocombustibilii și combustibilii sintetici, denumiți e-combustibili, sunt în curs de dezvoltare pentru a permite versiunilor modificate ale motoarelor cu ardere să fie utilizate în continuare, mai degrabă decât o schimbare angro la vehiculele electrice cu baterie (BEV).

Citește și: Energia geotermală – poluare redusă şi costuri mai mici la încălzire. România are resursele, dar nu sunt exploatate

Scudieri a spus că a dezvolta exclusiv tehnologia BEV, dominată în prezent de producătorii asiatici, ar pune în pericol aproximativ 73.000 de locuri de muncă în Italia în următorii ani, care nu vor fi compensate de aproximativ 6.000 de noi locuri de muncă care se preconizează a fi create de mobilitatea electrică.

Sursa foto: Flickr