-+=
Știri

Smart City

Lifestyle

#greenTALKS

Soluții

CSR

Articole salvate

Stiri

Smart City

Lifestyle

#GREENTALKS

Solutii

CSR

Știri fresh

calendarul plasticului

Calendarul plasticului în natură: 12 motive să renunțăm la consumul excesiv de plastic în 2024

2 noiembrie 2024, 09:02

Earth Overshoot Day

Earth Overshoot Day: Pământul a depășit deja limitele sustenabile anuale pentru 2024. Există însă și vești bune HARTĂ

2 noiembrie 2024, 08:47

Deciziile luate la Bruxelles îi vizează și pe proprietarii de centrale de apartament din România, interzicerea centralelor de apartament

Șeful Gărzii de Mediu, anunț privind interzicerea centralelor de apartament din România: Eu sunt întru totul de acord cu acest demers

1 noiembrie 2024, 16:15

erenuri de fotbal din deșertul Sal, o insulă de lângă coasta Africii de Vest, în Capul Verde. Schimbările climatice fac din ce în ce mai dificilă participarea la sporturi pe continent

Schimbările climatice amenință sportul din Africa: Impactul devastator asupra performanței atletice și sănătății sportivilor

1 noiembrie 2024, 14:06

#greenTALKS

green-talks-cu-gemma-webb-ceo-si-presedinte-al-returo-sgr-romania-un-model-de-succes-in-reciclare-sau-cum-sustenabilitatea-devine-realitate-video

GREEN TALKS cu Gemma Webb, CEO și președinte al RetuRO-SGR. România, un model de succes în reciclare sau cum sustenabilitatea devine realitate VIDEO

19 august 2024, 08:56

GreenTALKS cu GEODIS România despre digitalizarea și sustenabilitate în logistică. Interviu cu Pierre Kosc VIDEO

GreenTALKS cu GEODIS România despre digitalizarea și sustenabilitate în logistică. Interviu cu Pierre Kosc VIDEO

22 octombrie 2024, 12:10

green-talks-coca-cola-hbc-romania-si-angajamentul-pentru-sustenabilitate-o-strategie-pentru-viitor-interviu-cu-alice-nichita-corporate-affairs-sustainability-director-video

GREEN TALKS. Coca-Cola HBC România și drumul spre sustenabilitate, o strategie pentru viitor. Interviu cu Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director VIDEO

13 august 2024, 07:02

Salveaza Articolul

3 minute de citit

Lidl România susține accesul la educație de calitate printr-o nouă campanie derulată împreună cu World Vision România

Scris de: Green News | 2 mai 2022, 09:44

lidl-romania-sustine-accesul-la-educatie-de-calitate-printr-o-noua-campanie-derulata-impreuna-cu-world-vision-romania

Lidl, în parteneriat cu World Vision România, susține șansa la o educație de calitate pentru toți copiii, indiferent de mediul din care provin, prin programul strategic Pâine și Mâine, demarat împreună în urmă cu 5 ani. De Crăciun, clienții Lidl se pot implica la rândul lor în combaterea abandonului școlar, atât de răspândit în mediile vulnerabile, și pot sprijini copiii să progreseze la învățătură, pentru a-și construi un viitor mai bun. Astfel, în perioada 15 noiembrie – 26 decembrie, pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl donează un leu către World Vision România.

Unul din zece copii din mediul rural merge la culcare flămând în fiecare seară, conform raportului Bunăstarea Copilului din Mediul Rural al Fundaţiei World Vision România, lansat în 2020. Pe lângă efectele negative pe care o alimentație precară le poate avea asupra sănătății, un copil insuficient hrănit are un randament școlar vizibil scăzut. Este un cerc vicios din care se poate ieși doar prin abordarea simultană a ambelor fețe ale problemei. Programul Pâine și Mâine își propune să combată abandonul școlar și să contribuie la dezvoltarea copiilor din medii vulnerabile, din județele Cluj, Dolj, Ialomița, Vaslui și Vâlcea, oferindu-le o masă caldă pe zi, dar și ajutor la teme și implicarea în activități educative și de abilități de viață, alfabetizare digitală și ateliere creative, timp de 2 ore, după programul de cursuri, sub îndrumarea unui cadru didactic. Pe timp de vară, copiii participă la Școala de Vară unde au parte de jocuri educative, sportive și au parte de o excursie de vară, în afara comunității lor. Pâine și Mâine este un program demarat de World Vision și susținut de Lidl România încă din faza pilot, din 2016.

Jucării de Crăciun și un mâine mai bun

Și clienții Lidl România pot contribui la sprijinirea programului Pâine și Mâine – jucăriile cumpărate din magazinele Lidl din toată țara în perioada 15 noiembrie – 26 decembrie le aduc copiilor din mediile vulnerabile o șansă în plus la educație de calitate. Pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele Lidl, 1 leu este donat către World Vision România.

În cei cinci ani de parteneriat strategic cu World Vision, Lidl România, alături de clienții săi, a sprijinit organizația cu peste 6.100.000 lei, contribuind în mod direct la combaterea abandonului școlar și la susținerea copiilor pentru a primi o educație de calitate, incluzivă. Față de începutul programului Pâine și Mâine, în anul școlar 2019 – 2020, 70% dintre copii au primit calificative mai bune și au avut rezultate mai bune la Limba Română, iar 67% dintre copii și-au îmbunătățit rezultatele la Matematică. Mai mult, toți copiii care beneficiază de acestprogram și-au îmbunătățit abilitățile de comunicare și abilitățile socio-emoționale.